Pierwszy raz 馃憛馃崙

Nigdy nie my艣la艂em, ze b臋d臋 tak spragniony aby wyliza膰 swojemu facetowi dziurk臋, ale w ko艅cu sta艂o si臋. Pierwszy raz sprawia艂em mu te przyjemno艣膰 na kt贸r膮 od d艂u偶szego czasu ju偶 mia艂em ochot臋. 

Kiedy w sypialni masowa艂em jego seksowne m臋skie cia艂o, w ko艅cu uda艂o mi si臋 go skutecznie nam贸wi膰. Wzi膮艂 dok艂adny prysznic po czym po艂o偶y艂 si臋 na przygotowane przeze mnie 艂贸偶ko. Zacz膮艂em od delikatnego masa偶u po艣ladk贸w a dalej by艂o ju偶 tylko przyjemniej. Kiedy seksownie si臋 wypi膮艂, zacz膮艂em pie艣ci膰 i ugniata膰 jego po艣ladki. Nast臋pnie sprawnym j臋zykiem zacz膮艂em go po nich liza膰 i podgryza膰. 

Da艂em soczystego klapsa i zabra艂em si臋 do roboty. Sam fakt mnie na tyle podnieci艂, ze ci臋偶ko mi by艂o opanowa膰 wytrysk. M贸j kutas by艂 strasznie twardy. Z sekundy na sekund臋 czu艂em coraz wi臋ksze podniecenie. Le偶a艂em taki nagi, wypi臋ty z twarz膮 pomi臋dzy jego po艣ladkami. Chwyci艂em go za uda aby zbli偶y膰 go do siebie jeszcze bardziej, wpychaj膮c przy okazji j臋zyk do jego dziury. Nast臋pnie zmienili艣my pozycje. Po艂o偶y艂em si臋 na plecach i kaza艂em mu usi膮艣膰 na mojej twarzy. Uwielbiam ten moment gdy po niej skacze 馃珷Kiedy wr贸cili艣my do starej pozycji, ociera艂 si臋 o moj膮 twarz. Ca艂owa艂em jego dziur臋, liza艂em j膮 na kilka sposob贸w, chocia偶by okr臋偶nymi ruchami aby sprawdzi膰, kt贸ry spos贸b b臋dzie sprawia膰 mu najwiecej przyjemno艣ci. W mi臋dzyczasie bawi艂em si臋 jego stopami, kocham je w膮cha膰 i liza膰. Kocham ten moment gdy ja si臋 bawi臋 jego stopami a on si臋 w tym czasie masturbuje 馃憛

Sko艅czy艂o si臋 na godzinnej przyjemno艣ci. Kiedy ju偶 go maksymalnie rozlu藕ni艂em postanowi艂em to wykorzysta膰 i sko艅czy艂o si臋 na przyjemnym dla obydwu analu 馃槇 Tak dobrze by艂o mi w jego dupie. 

Bycie pasywem, mega mnie podnieca, uwielbiam by膰 uleg艂膮 szmat膮, czu膰 jego kutasa w sobie, ale w roli aktywa, my艣l臋 ze sprawdzam si臋 r贸wnie dobrze 馃憛馃崙

Wiem jedno, ze znowu mam ochot臋 powt贸rzy膰 wczorajsz膮 zabaw臋 馃サ馃挦

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mokry sen ministranta (opowiadanie)

Dobrze jest zat臋skni膰 馃槒